:
Хэрэглэгчийн туслах системийг ашиглах заавар
Хүсэлтийн төлөв шалгах
Шинэ хүсэлт үүсгэх
Нэвтрэх
Хэрэглэгчийн туслах системийг ашиглах заавар
Нүүр
>
Хэрэглэгчийн туслах системийг ашиглах заавар
Хэрхэн хүсэлт илгээх вэ ?
- Нэвтрэх Та манай системд бүртгүүлснээр хүсэлт илгээх, хүсэлтийн төлвөө шалгах боломжтой. Нэвтрэх дээр дараад бүртгүүлэх хэсэг дээр дарж доорхи жишээний адилаар и-мэйл болон нэрээ бөглөн бүртгүүлэх дарснаар таны и-мэйл хаяг дээр нууц үг тохируулах холбоос очих болно. Нууц үгээ тохируулан "Нэвтрэх" боломжтой болно. 2. Хүсэлт илгээх Та хуудасны дээд буланд байгаа "Шинэ хүсэлт үүсгэх" хэсгийг даран доорхи зааврын дагуу өөрийн мэдээллээ бөглөн "илгээх" дарснаар бидэнд санал хүсэлтэ...
Live chat хэрхэн ашиглах вэ ?
- Ерөнхий харагдах байдал https://help.summit.mn/ 2. Та шууд холбоо тогтоохыг хүсвэл “LiveChat” ашиглах боломжтой. - Нэр и-мэйл болон утасны дугаараа бичиж дээр дарсанаар бидэнтэй холбогдох болно. - Та чатаа дуусгасаны дараа харилцагч хүндээ үнэлгээ өгөх боломжтой Үнэлгээ өгснөөр бид цаашдаа илүү сайн ажиллах, ажилчиддаа сургах үйл явцад та тусалж байгаа юм.